Advertentie: Hack je telefoonrekening

simkaart.pngBel je altijd buiten je bundel? Heb je ook geen idee hoeveel je verbeld hebt totdat er een (onoverzichtelijke) factuur op je mat valt? Dat kan eenvoudiger. Regelmatig checken of het ook goedkoper en simpeler kan, kan je al snel honderden euro’s en kopzorgen besparen. Op de onafhankelijke telecom vergelijker Bellen.com komt Simyo als voordeligste uit de bus:

  1. Simyo € 16,70
  2. Tele2 € 18,02
  3. Rabo Mobiel € 26,28
  4. Vodafone € 33,39

De test is gedaan op basis van 100 prepaid belminuten. Vergelijk hier je huidige provider met Simyo.

Eén duidelijk vast tarief bij Simyo

De reden dat Simyo zo voordelig is, komt doordat ze geen winkels hebben en geen dure telefoons weggeven. What you see is what you get! Simyo tarieven zijn transparant, dus je hebt geen doktersgraad meer nodig om je telefoonrekening te kunnen begrijpen:

  • 10 cent / minuut
  • 10 cent / sms

Simyo is prepaid en sim-only, je hebt dus alle vrijheid en zit nergens aan vast. Je betaalt bovendien per seconde en dus nooit teveel!

Tijdelijke aanbieding

Een Simyo simkaart met € 7,50 beltegoed kost je nu slechts € 2,50. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen in je brievenbus afgeleverd. Je kunt alles online regelen en bekijken en gratis je eigen nummer behouden. Bestellen doe je hier.

IPhone

Als je een iPhone hebt, wil je waarschijnlijk ook gebruik maken van Internet op je mobiel. Bij Simyo kan dit ook! Klik hier voor de goedkope en overzichtelijke tarieven.

Online inzage in je verbruik

Op www.simyo.nl heb je 24 uur per dag inzage in je verbruik. Dit is uniek voor een prepaid aanbieder. Ook is dit handig voor je administratie. Zo heb je altijd bij de hand hoeveel je verbelt. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd bellen naar de klantenservice. Bij Simyo kun je trouwens automatisch opwaarderen, dan zit je nooit zonder beltegoed.

zosimpelissimyo.png

[HTML1]

Wat vind je van deze hack?
0Te gek0Leuk0Serieus?0Meh...0Stom

About Author

40 Comments

  • Frank Meeuwsen
    Posted 30/06/2009 8:08 pm 0Likes

    Beste allemaal!

    De afgelopen 24 uur zijn erg interessant geweest voor Lifehacking om het maar zacht uit te drukken. We hebben met bovenstaande betaalde blogpost ons nogal wat op de hals gehaald. En dat is zeer zeer spijtig.

    Wat is er misgegaan? We zoeken als Lifehacking inderdaad naar manieren om inkomsten te genereren uit het harde werk wat er wordt verzet om deze site draaiende te houden. Daarom zijn we een tijd geleden een samenwerking aangegaan met een advertentiebureau, om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Eén van de voorwaarden was wel dat we verder willen kijken dan alleen een banner. We willen zoeken naar alternatieve vormen van online adverteren. Een ervan is blogposts namens een opdrachtgever, in dit geval Simyo. De post is een samenwerking van alle partijen.

    Ik heb goedkeuring gegeven aan deze post om hem te plaatsen. Achteraf bekeken is dat de verkeerde beslissing geweest en dat spijt me ook. Ik was te makkelijk en te snel met het reviewen van het artikel. Zelfs na jaren in de weblogwereld rondhangen en al veel te hebben meegemaakt, maakte ik toch de fout om je publiek te onderschatten. Dat heb ik dus geweten sinds gisteren.

    Mede door jullie reacties hebben we een paar beslissingen genomen:
    1. De post wordt nu voorafgegaan door het woord “advertentie” in plaats van achteraf [ADV.]. Ondanks dat laatstgenoemde ook wordt gebruikt merk ik dat het niet gebruikelijk is bij ons lezerspubliek. Geen probleem, dat passen we aan
    2. Mocht er weer eens een dergelijke samenwerking komen, dan maken we het verschil tussen advertentie en artikel zeer duidelijk. In kleur, vorm, stijl. Hoe exact, dat gaan we nu in orde maken, maar dat gaat gebeuren. Hierbij nemen we jullie opmerkingen zeer serieus die gaan over het passend maken van de tekst en de inhoud van de blogpost. Deze moet bij Lifehacking passen en geen 13 in een dozijn advertentietekst zijn. We hebben jullie luid en duidelijk gehoord!
    3. Deze post blijft wel staan, maar het zal niet meer mogelijk zijn om reacties te geven. We willen de discussie over wel/niet betaalde posts niet in deze reactiepanelen blijven voeren, we gaan kijken hoe we daar een ander format voor kunnen opzetten.
    4. In overleg met het advertentiebureau gaan we kijken hoe we op een alternatieve manier de diensten van Simyo kunnen adverteren. Met daarbij alles wat in punt 2 staat in acht nemend.
    5. Omdat er binnen de redactie een duidelijk meningverschil is over het wel of niet plaatsen van betaalde blogposts hebben we besloten om tot nader order hier niet mee door te gaan. De saamhorigheid in de redactie is mij meer dierbaar dan advertentiecontracten.

    Dus mea culpa, mea maxima culpa. We hebben een misstap begaan. Dat was dom, maar we hebben hem moeten begaan om in te zien dat dit niet de juiste weg is. We gaan hard verder voor jullie met goede artikelen en nieuwe inzichten om slimmer te werken en slimmer te leven!

  • erwin blom
    Posted 30/06/2009 12:49 pm 0Likes

    @harco Eens. Dan wordt het pas echt leuk.

  • Arjan Broere
    Posted 30/06/2009 10:17 am 0Likes

    @harco
    Roerend mee eens

  • Harco
    Posted 30/06/2009 9:19 am 0Likes

    Wat Erwin Blom en Arjan Broere zeggen. Ik vind advertenties met mogelijkheid tot feedback/kritiek interessant, maar het zou nog veel interessanter worden als de adverteerder zich actief mengt in de discussie (kom er maar in Simyo). Daarmee wordt de kans ook groter dat de volgende advertorial beter aansluit bij de lezers van Lifehacking. Adverteerder blij, lezers blij, Lifehacking blij.

  • Jan
    Posted 29/06/2009 9:30 pm 0Likes

    Ik vind dat het duidelijker mag worden aangeven als het een advertentie betreft. Was er bijna ingetrapt 😛
    Ik zou zeggen, doe de banners en reclame praatjes lekker rechts of links op de website. Nog ruimte zat en geeft vaak aan dat het op die plaatsen om reclame gaat. Succes met het experiment,
    gr

  • Arjan Broere
    Posted 29/06/2009 9:11 pm 0Likes

    LH is niet van mij en ik doe er mijn voordeel mee, dus geen punt als er rond de site wordt gekeken wat mogelijkheden zijn. Zeker geen allergische reactie op adverteren, dus.

    Zag in de RSS-feeds [ADV] staan bij de kop en dat viel mij op, omdat ik het niet verwacht. Als t zo duidelijk erbij staat, lees ik het anders.

    Fijn als het artikel LH-material is en een hack of wat bevat, dan is het meer dan alleen een advertentie.

    En de mogelijkheid te reageren, is iets dat ik op weinig andere plekken heb waar iets aangeboden wordt. Wel fijn als de adverteerder daar dan ook op enigerlei manier op reageert.

  • Joos
    Posted 29/06/2009 9:05 pm 0Likes

    https://lifehacking.nl/algemeen/google-ads-blokkeren-op-websites
    deze maar uit de kast trekken om hier te blijven lezen. Nu nog een advertorial blocker. Dát zou pas een lifehack zijn 🙂

  • Jeroen
    Posted 29/06/2009 8:45 pm 0Likes

    Ojee! HEet gaat helemaal mis met lifehacking.nl, ten eerste zit ik een advertentie te lezen en vervolgens kan ik niet verder lezen omdat er advertentie van notabene vodafone over de helft van het scherm heen hangt!
    Advertenties prima, maar alsjeblieft niet van die banners die buiten hun vakje komen! Dit kost jullie lezers…

  • Kees
    Posted 29/06/2009 8:22 pm 0Likes

    Hmmmm, Nou weet ik na het lezen van dit verhaal niet, of er elders een betere Simkaarten boer voor mij is. De redactie verspeelt zo haar krediet. Niet blij mee.

  • RoelJewel
    Posted 29/06/2009 5:36 pm 0Likes

    http://i41.tinypic.com/15yiv4p.jpg

    Nu nog een ad van KPN en T-Mobile erbij en de telecommarkt is bijna compleet. Dit haalt meteen ook het effect van de advertentie van Simdingus onderuit natuurlijk. Lijkt me niet de opzet van de ad-posting toch?

    Sowieso ben ik geen voorstander van dit soort advertenties (als blogpost verpakt dus). Het komt de objectiviteit van overige postings niet ten goede. Adverteren is prima (kosten moeten ook betaald worden), maar houd dat gescheiden van de content (door gebruik van banners) of in elk geval op zo’n manier dat het duidelijk is. En dat is niet alleen door het vermelden van drie lettertjes ‘adv.’.

  • R. le Pair
    Posted 29/06/2009 5:25 pm 0Likes

    Duidelijk dat het om spam ging? Niet meteen als je dat lomp-grote lifehacking.nl-logo ervoor zet. En dat staat er bij lang niet alle berichten! Dus bewust gedaan. Hypocriete redactie!

  • R. le Pair
    Posted 29/06/2009 5:18 pm 0Likes

    Er was al veel kritiek op steeds meer flut-berichtjes hier, zoals
    – “ik gebruik een pen voor notities en een potlood als ik het wil uitgummen, slim hè?” of
    – “in je vakantie kinderen aangelijnd houden anders ben je ze kwijt” of
    – zorg dat je meer geeft dan neemt, dan word je gelukkig” (braak!!)
    – “ik sta nooit in een file want ik zorg ervoor dat ik niet in een file sta”,
    allemaal onder een niet te pruimen sausje van zogenaamde lifehacking. Maar de redactie trok zich daar niets van aan. En nu maken ze het ons wel heel makkelijk: ze flikkeren zichzelf gewoon bij de overbodige troep.
    Okee, wel zo gemakkelijk

  • Harm Aarts
    Posted 29/06/2009 5:12 pm 0Likes

    Iemand moet de server kosten betalen. Ik vind het niet erg. Ook ADV vond ik redelijk duidelijk.

    Toffer had ik het gevonden als het echt wat toegevoegd had zoals T-Mobile met Billshrink heeft gedaan in Amerika. Nu is het gewoon een botte advertentie. Sluit niet aan bij het publiek of de context. Als ze nu iets vernieuwends hadden zoals een gratis iPhone app waar je ten alle tijde je beltegoed kunt zien… (a la Belstatus)

    Niks nieuws, saai, ‘j’ for next. Geen probleem.

  • Piet
    Posted 29/06/2009 5:07 pm 0Likes

    SLECHT! Wat mij betreft heeft Lifehacking hiermee afgedaan en trek ik alle overige berichten ook in twijfel. BAH!

  • Rob
    Posted 29/06/2009 4:59 pm 0Likes

    Wat een naïviteit van de redactie! Een zogenaamde test om te zien hoe dit bevalt. Dat had je natuurlijk al lang van tevoren kunnen weten. En jullie wisten het ook van te voren. Maar dan had je deze centjes misgelopen natuurlijk. Dus dan doe je achteraf heel naïef dat je dat niet wist en het daarom even wilde testen. Walgelijk.
    Gelukkig wordt het nu ANTI-reclame voor symionee. En voor lifehacking, want je verwacht dat ze een heel klein beetje van usability weten. En dat blijkt dus een overschatting. Groot brevet van onvermogen en onbenulligheid van de redactie.

  • mrhorse
    Posted 29/06/2009 4:58 pm 0Likes

    Ik kan me bijzonder goed voorstellen dat lifehacking.nl betaalde posts wil verkennen. Er is zelfs een (verschrikkelijke) term voor: advertorial. Dus mijn zegen hebben jullie (niet nodig uiteraard, maar je krijgt ‘m toch)!

    Dat gezegd hebbende: ik krijg bij het lezen van deze post heb ik me tot en met het eind afgevraagd waar dit, behalve een aanprijzing ook maar enigszins in de buurt ging komen van ’n lifehack. Ik heb het niet kunnen ontdekken.

    Dus aan simyo: fijn dat jullie het zo proberen, maar mijn interesse heb je absoluut niet gewekt. Jullie weten veel meer dan ik van jullie vak, dus vraag me af of jullie niet iets interessanters te melden hebben om mijn aandacht te trekken?
    Aan lifehacking.nl: is zeker bij dergelijke artikelen een soort van waarderingssysteem niet iets? Het houdt de adverteerders bij de les en geeft jullie een idee welke adverteerders _echt_ waarde toevoegen (afgezien van dat ze je betalen)…

  • Hester
    Posted 29/06/2009 4:39 pm 0Likes

    Te veel commentaar om allemaal te lezen 😉

    Met stijgende verwondering heb ik het artikel gelezen, om langzaam maar zeker zelfstandig te concluderen dat het om reclame moest gaan. Aanvankelijk las ik het vanuit mijn reader, maar ik vond het artikel zo’n opmerkelijke toon hebben dat ik naar de LH-website ben gegaan. En daar trof ik de reden voor mijn verwondering, en deze interessante discussie 😉

    ‘Adv’. was me ontgaan, en vind ik eerlijk gezegd nog te cryptisch. Ik denk dan ook aan het schuingedrukte ‘advertentie’ boven advertenties in de krant, wat heel herkenbaar is.

    Over wel of niet ok vinden dat lifehacking aan reclame doet, wil ik geen uitspraak doen. Herkenbaarheid en transparantie vind ik belangrijker, en daar kan nog wel wat aan gesleuteld worden.

  • Timo Boezeman
    Posted 29/06/2009 4:33 pm 0Likes

    Eens met Erwin Blom, Sanne Roemen en Walter Brand. De reden waarom dit gedaan wordt is helder, een disclaimer vooraf om het nog eens aan te halen vind ik een goed idee.
    Belangrijk is wel dat de gesponsorde posts wel toegevoegde waarde moeten hebben. Ze moeten, ondanks dat ze advertentie zijn, wel echt zijn. Ik denk dat het hier nu wat scheef loopt. Er wordt gesuggereerd echt te zijn (kijk, we sponsoren maar hebben we een hack voor jullie), maar als je het leest krijg je het idee geen hack te hebben gelezen maar vooral advertentie. Dat voelt niet goed.
    Als het lukt om (potentiële) adverteerders aan te sporen nog creatiever te worden en als ze open staan voor opbouwende kritiek, vind ik het een goed alternatief voor bijvoorbeeld banners (of nog erger, opkomende flashbanners midden in beeld).

  • Peter
    Posted 29/06/2009 4:28 pm 0Likes

    Nu ik het weet zal ik het de volgende keer wel herkennen (ADV), maar ik begon het te lezen als artikel en kwam er gaandeweg achter dat het een advertentie was. Hmm, zou het fijner vinden als er op een andere manier geadverteerd werd, qua tijd kost het idd niet zoveel zoals sommigen al zeggen, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat ik beet genomen ben, zoiets.

  • Walter Brand
    Posted 29/06/2009 4:19 pm 0Likes

    Er is wat mij betreft niets mis met advertenties als posts. Was wel wat op het verkeerde been gezet doordat de titel suggereert dat het een hack betreft, maar switchen van aanbieder vind ik nou niet bepaald een hack.

    Ik zou zeggen, lekker experimenteren met welke content en frequentie de meeste waarde oplevert voor zowel de lezer als de adverteerder. De grens tussen informeren en irriteren is gemakkelijk overschreden, maar ik ben zeker niet principieel tegen een advertentie op z’n tijd.

  • Sanne Roemen
    Posted 29/06/2009 4:03 pm 0Likes

    Eens met erwin blom. En toevoeging: op Read Write Web zijn soms ook gesponsorde posts te zien. Zij doen altijd een inleiding met een soort disclaimer. Dat ze dankzij sponsors kunnen bestaan, maar dat ze ook willen dat gesponsorde content waarde toevoegt aan de lezers. Misschien is dat ook hier een goed idee om zo’n inleiding op te nemen. Ook iets over dat je wel kritisch blijft over wat je als gesponsorde content opneemt.
    Voorbeeld:
    http://www.readwriteweb.com/archives/everything_to_know_about_semantic_technology_at_semtech_09.php

  • Jeroen
    Posted 29/06/2009 4:02 pm 0Likes

    Mag iets duidelijker.

  • Jo0Lz
    Posted 29/06/2009 4:00 pm 0Likes

    Leuk detail, ik lees dit bericht en krijg een flash overlay van een andere aanbieder… 🙂

  • Hilde
    Posted 29/06/2009 3:58 pm 0Likes

    Ik vind betaalde posts prima. En ik denk dat dit een stap in de richting is voor adverteerders om creatiever te worden. Er is in ieder geval nagedacht over een posting speciaal voor deze site (en dus niet dupliceerbaar exact in deze vorm).

    Ik denk dat er nog veel te verbeteren valt qua inhoud, dat de adverteerder daar een steek heeft laten vallen: Beginnen over een factuur achteraf en vervolgens een pre-paid product aanbevelen slaat in mijn ogen de plank mis.

    Dus betaalde postings en creativiteit van adverteerders aanspreken: PRIMA!
    Maar dan wel kritisch op de inhoud zijn, voor je het plaatst.

  • Joost
    Posted 29/06/2009 3:54 pm 0Likes

    Tsja, ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, als lifehacker is hier natuurlijk een makkelijke oplossing voor, iemand die een beetje gehaaid is met Yahoo Pipes heeft als snel alle advertenties eruit.

    Daarom vraag ik mij ook af of dit enigszins nut heeft. Het is wel begrijpelijk dat lifehacking.nl reclame nodig heeft, maar als dit op deze manier te gebracht wordt vraag ik mij af of het wel zin heeft.

  • erwin blom
    Posted 29/06/2009 3:52 pm 0Likes

    Mmmm en als je het eens anders ziet. Dat het een advertentie is, is duidelijk. Dat een advertentie ook waarde kan hebben en toevoegen is helder. Doordat de advertentie net als blogposts een reactiemogelijkheid heeft, wordt een advertentie opeens ook ‘social’, oftewel: kunnen lezers laten weten of ze iets aan de inhoud hebben, of ze een goede ervaring met de adverteerder hebben, e.d. En helpt het de adverteerder zijn inhoud aan te passen aan de doelgroep. Zo bekeken vind ik het eigenlijk een best boeiend experiment. Benieuwd naar vervolg.

  • Mark
    Posted 29/06/2009 3:51 pm 0Likes

    Ook een tweakers.net heeft betaalde publicaties in de RSS feeds (niet op de frontpage). Deze beginnen met ADV, wat meer helderheid geeft dan het plaatsen van ADV aan het einde van de titel.

    Wel zou ik het onderscheid duidelijker maken. Of een leuk reclame artikel met een goede lifehack, of gewoon een reclame artikel. Dit valt er een beetje tussenin en is daarmee net niks. Ook zou ik een aparte user maken voor de publicatie van reclame en het niet doen namens een persoon.

  • Bob de Brouwer
    Posted 29/06/2009 3:35 pm 0Likes

    Ik lees de lifehacks via RSS, en was niet meteen alert op [ADV]. Ik denk inderdaad dat de lifehackers dit soort berichten snel over gaan slaan, want uiteindelijk komen we hier om tijd te besparen. Advertenties kosten juist tijd. Als ik een mobiele abbo wil, zoek ik zelf wel.
    Ik vind het prima dat jullie advertenties plaatsen om deze mooie site draaiend te houden, maar die kan ik ook tegenkomen als ik in de RSS feed een echte lifehack aanklik.

    Kunnen jullie deze buiten de RSS feed houden?

  • Chiel Vaessen
    Posted 29/06/2009 3:35 pm 0Likes

    Ik vind de vorm waarin het is geschreven storend. Als je advertenties op Lifehacking wilt zetten dan zijn er wat mij betreft drie eisen:

    1. De advertentie moet een Lifehack zijn, ik moet er echt iets aan hebben. Als Simyo echt de goedkoopste is is dit het geval.
    2. De advertentie moet als een post lezen (dus niet zoals deze), misschien zelfs geschreven door een Lifehacking schrijver.
    3. Geef de advertentie een goede inleiding met reden, directe voordeel en Lifehack. Toen ik begon met lezen verwachte ik dit ook, na twee zinnen ben ik maar eens de reacties gaan checken:)

    Als een viral post hier niet aan voldoet is het Spam en denk ik dat dit niet tot de kern publicaties van deze blog zou moeten behoren. Als je mensen help wel.

    Volgens mij is dit trouwens een Lifehack op marketing waar de wereld blij van zou worden, maar kijk uit met de credit die Lifehacking heeft (iets met Whuffies), anders verlies je vast lezers.

    Denk ik..

    @Rinkel en @Twinkel => eens

  • Joost van der Borg
    Posted 29/06/2009 3:33 pm 0Likes

    Ik vind ’t feit dat betaalde posts worden geplaatst op zich nog wel te doen (hoewel de markering ook liefst vooraan de titel en op de site zou ik graag (sterk) afwijkende kleurstelling e.d. zien). Wat eigenlijk erger is is hoe gedaan wordt alsof de post in de site past (‘hack je telefoonrekening’) terwijl (op de minieme tip op bellen.com te kijken na) het niks meer is dan ‘Simyo is goedkoop’. Dit uitgeschreven over 5 alinea’s is niet direct efficiënt gebruik van je tijd. Conclusie; Betaalde posts prima, maar dan wel relevant voor de site, én onmiskenbaar te herkennen. Wel grappig is de Telfort-reclame die recht onder deze post stond.

  • twinkel
    Posted 29/06/2009 3:07 pm 0Likes

    Als je de tweet leest, staat [ADV] ergens middenin. Ik had het wel gezien, maar het is natuurlijk gewoon duidelijker als het aan het begin staat.
    Het was voor mij dus geen probleem geweest om deze over te slaan, maar ik was gewoon nieuwsgierig hoe dit nou weer kon. Ach ik ben het al gewend (van tweakers.net) en naast alle gratis nuttige tips, vind ik dit niet storend genoeg om af te haken. Dus als jullie klant daarmee nou tevreden is en de continuiteit van deze site zo wordt gewaarborgd, kijk ik er wel overheen.

  • Anti
    Posted 29/06/2009 3:06 pm 0Likes

    Zeker ook tegen!

  • Annunaak
    Posted 29/06/2009 2:52 pm 0Likes

    het was mij niet direct duidelijk dat het om een advertentie ging. Na het lezen was me wel duidelijk dat het pure reclame was. Zet het ADV idd aan het begin van de titel, dan sla ik hem direct over in m’n RSS-reader.
    Verder ben ik het met Aj eens dat advertenties beter in een sidebar kunnen en niet als een artikel. Ik vind het heel storend om advertenties tussen RSS-feed te hebben. Als jullie voor Lifehacking staan, dan doen jullie dit juist niet, want dit maakt het leven niet bepaald gemakkelijker vind ik, omdat je nu goed moet gaan kijken of het om een echt artikel of om reclame gaat.

    kortom, wat mij betreft geen goed idee.

  • Rinkel
    Posted 29/06/2009 2:47 pm 0Likes

    Dit is een website waar lifehackers komen. Meeste lifehackers lezen dit artikel vanuit hun RSS lezer. Als er echt serieus mensen gaan klagen dat hier een advertentie staat dan snappen jullie het hele lifehacken niet. 1 toets en je leest het volgende artikel in je RSS lezer. Kost je 0,4 seconde.

    Zal wel door het warme weer komen dat mensen hier huilie huilie komen doen in de comments.

    Reclame is nu eenmaal nodig om een website een bepaalde kwaliteit te kunnen geven. Lifehacking.nl kan niet altijd een hobby site. Veel mensen verdienen bakken met geld door de tips die ze hier lezen. Gun LF dan ook die paar advertenties. En doordat mensen immuun worden voor banners zullen er meer reclame artikelen komen. En als er mensen zijn die het niets vinden. 1 snelkoppeling en het is als gelezen gemarkeerd.

    @frankmeeuwsen; wat ik mis in dit artikel is dat in de eerste alinea mij niet meteen duidelijk werd dat hier reclame voor prepaid werd gemaakt. Er wordt gesproken over een factuur achteraf. Verder het ADV afkorting in het begin van de titel plaatsen.

  • Aj
    Posted 29/06/2009 2:32 pm 0Likes

    Hou daar aub zo snel mogelijk mee op.
    Advertenties in een sidebar zijn prima te onderscheiden,
    maar dit is zeer storend. Mij raak je dan kwijt als lezer…

  • Wosko
    Posted 29/06/2009 2:17 pm 0Likes

    Dat het om een betaald artikel gaat, zal de meesten wel duidelijk zijn denk ik, aangezien er al voor de fold met prijzen, pure marketingtaal en een affiliate-link wordt gegooid.

    Komt totaal niet over als een ‘lifehack’, m.a.w. valt erg uit de toon op de site. Als de supermarkt nu komt met ‘hack je koelkast’ om hun melk aan te prijzen is het ongeveer even relevant wat mij betreft. Het leest ook helemaal niet als een lifehack-artikel, het leest als een advertentie. Die opzet is dus niet geslaagd.

    Ik begrijp best dat jullie inkomstenbronnen verkennen, hoor. Ik vraag me af hoeveel zo’n artikel oplevert, dat zou weer wel een interessant artikel zijn 🙂

  • Rogier
    Posted 29/06/2009 2:03 pm 0Likes

    Niet storend door ADV in de titel. En daarnaast heeft het best toegevoegde waarde voor de Lifehacking lezers. Dit stukken liever dan grote layers of banners op je scherm. Leuke uitdaging voor de adverteerder om het zo min mogelijk Mike van tellsell te houden..

  • Frank Meeuwsen
    Posted 29/06/2009 1:47 pm 0Likes

    Beste lezers: Bovenstaande is inderdaad een betaalde post voor Simyo. We hebben in de titel het achtervoegsel [ADV.] geplaatst om duidelijk te maken dat het hier om een betaalde posting gaat. Voor ons is dit een test om te kijken hoe dit bij alle partijen bevalt: De redactie van Lifehacking, de lezers en de opdrachtgever.
    Wat vinden jullie? Is het duidelijk dat het hier om een betaald artikel gaat? Past het inhoudelijk bij Lifehacking? We zijn benieuwd naar jullie mening!

  • lezer2
    Posted 29/06/2009 1:36 pm 0Likes

    SPAM!!

  • Lezer
    Posted 29/06/2009 1:23 pm 0Likes

    Jammer, deze ‘spam’. als dat vaker gaan gebeuren verlizen jullie een trouwe lezer.

Comments are closed.