Het is bijna zover! Na het overweldigende succes van ons eerste boek “100 lifehacking tips” zal zeer binnenkort ons nieuwe boek worden gepubliceerd. We zijn er bijzonder trots op dat we dit boek in samenwerking met onze grote zus in de USA hebben mogen maken. Het nieuwe boek “Upgrade Your Life” is een Nederlandse vertaling en adaptatie van het gelijknamige Amerikaanse boek van Gina Trapani. Zij is natuurlijk bekend als hoofdredactrice van het populaire Lifehacker.com. Het boek brengen we uit in de Nederlandse vertaling èn met eigen artikelen in samenwerking met AW Bruna.
We kunnen je nog niet heel veel laten zien, maar hier is de cover! Deze is gemaakt door onze auteur Jasper Jobse.
En we kunnen je ook de inhoudsopgave laten zien. Met dank aan uitgeverij AW Bruna. Even inzoomen om de tekst goed te kunnen lezen!
[HTML2]
Is het boek weer gratis te downloaden?
Dat is de vraag die we tegenwoordig als eerste krijgen gesteld. Het antwoord is simpel: Ja. Wederom zal ook dit boek, met goedkeuring van Gina en haar uitgever en met medewerking van AW Bruna, gratis te downloaden vanaf onze site. Maar natuurlijk kun je het boek ook kopen bij AW Bruna voor slechts âŦ 19,95! Denk er eens aan als je je verlanglijstje voor Sinterklaas of Kerstmis aan het maken bent! Maar tegelijkertijd zullen we bij dit boek een aparte site lanceren met extra content, speciaal rondom het boek. Hou het dus in de gaten.
Blijf op de hoogte!
Wil je als eerste weten wanneer het nieuwe boek op de (virtuele) schappen ligt? Laat dan nu je gegevens achter in onderstaand formulier. Je krijgt eenmalig een bevestigingsmail met een link. Als je op de link klikt zijn je gegevens bevestigd en krijg je van ons een email als het nieuwe boek er is.
UPDATE: Aangezien het boek al is verschenen, kun je het online kopen of downloaden. Het formulier is niet meer actief.
Bovenstaande gegevens gebruiken we slechts eenmaal om je op de hoogte te brengen als het nieuwe boek “Upgrade Your Life” te koop en te downloaden is. Bij dat bericht krijg je ook de mogelijkheid om vaker op de hoogte te worden gehouden door ons. Uiteraard kun je je altijd uitschrijven van deze berichten.
We zijn erg enthousiast over ons nieuwe boek en kunnen niet wachten op jullie reacties!
Mischa Coster
@Jasper: Snap ik. Lifehacker.com is ook vrij technisch georiÃĢnteerd. Ik vind persoonlijk de insteek van lifehacking.nl leuker/praktischer/bruikbaarder!
Jasper Jobse
@ Taede: Het aanspreken met ‘u’ is een keuze van de uitgever.
@ Mischa: Veel hightech is simpelweg omdat het het boek van Gina is. Je kunt niet de helft van de artikelen uit iemands boek vervangen. đ
Mischa Coster
Geweldig! Ben benieuwd! De enige kritische noot die ik erbij kan plaatsen is dat ik de onderwerpen wel heel computer-georiÃĢnteerd (hightech) vind, terwijl er juist ook zo veel lifehacks in de lowtech wereld met anderen te delen zijn!
Aan de andere kant, daar is wel in het eerste lifehacking boek volop aandacht aan besteed…
Ikzelf (power user van hightech lifehacks) zal er in ieder geval van smullen!
Taede A. Smedes
Wow, dat ziet er zeker goed uit. Ik heb het Engelse (herziene) exemplaar ook, en dat staat op mijn bureau onder handbereik – zoveel goeie tips! Ik ga ook deze NL versie zeker kopen!
Wel heb ik ÊÊn kritische vraag: Waarom spreken jullie – kijkend naar de inhoudsopgave – de lezer voortdurend met “u” en “uw” aan? Dat klinkt zo ontzettend informeel en afstandelijk. En dat terwijl het op de Lifehaking-site en hier op het forum altijd zo “knus” aan toe gaat, zonder formaliteiten.
Niettemin hoop ik dat het een bestseller wordt!
Frank Meeuwsen
@Willem oeps! Was ik inderdaad even vergeten dat die dan in de feed komt đ Heb het aangepast, dank voor de waarschuwing đ
Willem
De Nu lezers missen wel wat! In mijn RSS reader staat onder dit bericht namelijk:
—Niet naar Nu doorplaatsen—
đ
Huibert
op maak gemaakt?
inhoudsopgave is nog niet definitief zeker đ
Ziet er weer zeer aanlokkelijk uit. Ik kan niet wachten.
Frank Meeuwsen
@Skar als je Javascript uit hebt staan wel ja đ
skar
Met onderstaand formulier bedoelen jullie deze? đ
Comments are closed.